Nyshoppad

Det blev inga skor. H&M hade inte de skor jag var ute efter och jag hittade inte några andra som föll mig i smaken. Däremot blev det ett nytt linne. I nån grönblå färg. Ser kanske inte så spännande ut på bilden, men jag orkade faktiskt inte ta på mig det och visa hur det faktiskt ser ut. Det är inte rätt tid i månaden för att visa sig på kort :)


Sen har jag kommit på att jag slutar på jobbet på fredag och att jag ska bjuda på fika. Men eftersom jag bor på annat ställe än mitt riktiga hem så har jag inget mjöl, socker, bakpulver, bakplåt osv. Så vad gör man? Istället för att köpa allt sånt så köpte jag faktiskt Kungsörnen Brownie-kakmix. Det får man göra, även om jag hade gillat mer att bjuda på mina egna brownies. Men vem vet, det klanske är riktigt gott. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

jag såg det där linnet på hm igår..det var snyggt..=)

2008-06-13 @ 13:26:46
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Stina

Linnet var faktiskt ett utav de plagg som jag tänkte att jag inte skulle prova... tyckte väl att det såg intetsägande ut på galgen, men när jag fick på det så var det väldigt najsigt :)

2008-06-13 @ 15:42:48
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0