Mina nya clothes :)

Det blir inga bilderfrån min egen kanmera idag för min den tyckte opassande nog att det verkade bra att vara utan laddade batterier just idag. Eftersom jag bor lite temporärt just nu så är min batteriladdare på annat håll och några vanliga batterier har jag naturligtvis inte tillgång till. Dessutom är sladden mellan mobilen och datorn på annat ställe så det blir inga mobilbilder heller :(
Trök...
Hittade dock ett par av shortsen och blusen på H&Ms hemsida. Jeansshortsen hittade jag dock inte, inte heller armbanden. Skorna komemr ju som sagt från "coop-lookalike-affären" så där finns det inga bilder att hämta heller :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hur går det med lägenhetsletandet då?..har ni kollat på nåt än?

2008-06-03 @ 22:19:31
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har gett mig själv shopping-förbud nu. Herregud liksom, jag åker ju om en månad - kan inte hålla på att shoppa massa sommarkläder när jag ska åka till vintern. Men jag blir så sugen när jag ser andra handla...!

2008-06-04 @ 11:40:20
URL: http://www.mariabecker.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0