Utmaningen antagen :)

Här kommer svaren på utmaningen jag antagit av Karin

Regler:

Beskriv först reglerna

Svara på alla frågor

Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. (Jag skippar den här punkten för alla som jag känner är redan utmanade)

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?


Hälsa på hos gynekologen (check)

Klippa luggen (check, skulle gärna ha den o-checkad)

Diska (check)

Grilla mig i ett solarie (check)

Packa väskan ()

Vad gjorde du för 10 år sedan?

10 år sen... Gick på gymnasiet, hade nog precis tagit bort min schyssta räls, fyllt 18 år. Inte mycket mer intressant än så, tyvärr.

Ställen du bott på?

Avesta - hos mammsen och pappsen i ca 21 år 1980 - 2001

Örebro - Studentgatan 2001 - 2002

Örebro - Västra Vintergatan 2002 - 2004

Örebro - Hagmarksgatan 2004 - 2006

Avesta - hos mamma 2006

Avesta - Slaggatan 2006 - 2007

Nässjö - 2007 - 2008

Stockholm - snart


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?


Casha lägenhet, båt och sommarhus

Investera i fastigheter

Resa med nära och kära

Betala av lån (CSN och bil)

Shoppa loss


Kommentarer
Postat av: Mariama

fin blogg:)

2008-07-01 @ 11:33:50
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0