Tapas, vin och öl

Igår blev det alltså tapas på La Cucaracha på Bondegatan. Som vanligt när man äter tapas (vilket jag inte gjort så överdrivet många gånger) så är räkorna i vitlök och olja det godaste. Sen är ju såklart manchegoosten en favorit. Före La Cucaracha tog vi en öl och ett glas vin på Snaps och sen avslutade vi kvällen på ölhaket Oliver Twist. En lyckad kväll som också involverade sjungande tonårspojkar på tunnelbanan. De kunde bland annat "ååå-åka pendeltåg, jag är en loser bäjbi, jag har inget körkort", men sen kom de på att de ju faktiskt inte åkte pendel utan tunnelbana... :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha..jag e en looser bäjbii..jag vet inte om jag åker t-bana eller pendeltåg..=)

2008-07-13 @ 18:27:55
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0