Marocko

Sitter och tittar på lite resor, till Marocko. Det verkar trevligt där, lite kultur, lite sol, lite god mat. Vi funderar (eller mest jag kanske) på att åka någonstans i januari/februari och Marocko låter mer och mer lockande för min del i alla fall. Vi var inne på Madeira för ett tag sen, men där har vi ju varit båda två, medans ingen av oss varit i Marocko. Dessutom verkar det billigt där nere, och resan verkar hyfsat billig den också. 2 veckor för 6000 kr per person. Det är inte jättevarmt i januari/februari, ca 20 grader bara (i skuggan), men vissa hotell har uppvärmd pool :)
Hmm, jag är sugen i alla fall, men först kanske det vore på sin plats att boka hotellet till Barcelonaresan i höst... :)
 







Kommentarer
Postat av: Daniel

Men jag har faktiskt varit i Marocko...men jag var nog bara sex år och jag kommer inte ihåg någonting.

2008-07-18 @ 13:30:45
URL: http://matpaus.blogg.se/
Postat av: Stina

Meh, schysst att inte förtälja den lilla historien dårå... :)

2008-07-18 @ 15:50:33
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0