Jag ska köra, köra fort som faan...

På väg till det vackra Dalarna, ska anordna en liten tillställning där i helgen :)

Det är konstigt att man blir så dala-patriotisk när man inte bor där längre. I vanliga fall, när man bor i Dalarna, så är det ju inte så speciellt, men nu när jag bor 100 000 mil därifrån så är det ju gudomligt vackert, trevliga människor och allmänt bäst :)

Nåväl, jag ska semestra hos mammsen över helgen. I dag ska jag nog fösöka ta det lugnt, sola i trägården kanske. I morgon blir det nog bad-resa till syster-yster och på fredag ska jag börja förbereda festligheterna. Dessutom ska jag till banken på fredag och försöka hinna med att gå på lite festligheter som Maria har. Hon ska ju lämna oss här i Sverige ett tag och emigrera till sydligare breddgrader. Mycket sydligare breddgrader. Dessutom kommer några av mina gäster redan på fredag kväll.

Ok, off we go :)

Kommentarer
Postat av: Karin

sii ju ån frajdäj =)

2008-07-02 @ 09:57:01
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0