Fikakväll :)

Har haft en mycket trevlg fikakväll med J som jobbar här i Stockholm under några veckor. Vi började med varsin smörgås på John Chris Coffee på Drottninggatan. Det var väldigt gott. Även om min pipdosa (den som piper när köket gjort klart maten, typ som nummerlapp i de flesta restauranger) strejkade. Det dröjde vääääldigt länge innan det kom någon mat, så jag gick fram och kollade och, minsann, så var maten klar för servering, utan pip i dosan... Nåväl... Sen fortsatte vi med diverse bakverk på John Chris Coffee på Drottninggatan. :) Det är ju synd att flytta på sig... Min kaka var aningens hård i botten... Bordet rörde sig lite oroväckande när jag fösökte hugga mig igenom den med sked. Men den var god. :) Inga bilder tyvärr, varken på bakverk eller smörgåsar, kameran låg hemma.
Nu ska jag sova. Fredag imorgon. Skönt värre. Får äntligen träffa <3 igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

En aning hård..hmm..lite mer än en aning ;)

2008-08-07 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0