Bollkoll = noll

Åter igen har det visat sig att min bollkontroll är i det närmaste obefintlig. Festen hos A i helgen innefattade som vanligt den prestigefyllda rundpingisturneringen. Hur bra gick det för mig? Inte särskilt... De flesta omgångar åkte jag ur redan första rundan, vissa gånger höll jag mig kvar ända till andra rundan. :) En endaste gång lyckades jag vara kvar när vi bara var tre kvar, men då var det såklart någon som slog ut mig... Men det var roligt i alla fall, det är ju inte precis blodigaste allvar när vi spelar. Jag är desto bätte på Singstar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Annat var det när vi spelade pingis i, ja när var det nu..., trean eller fyran. Då var vi ju suuuper bra =) Eller hur det nu var.

Kram på dig

2008-07-28 @ 17:17:59
Postat av: Karin

Singstar borde man ju skaffa..=)

2008-07-28 @ 19:05:04
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0