Julledig

Idag är det bara halvdag på jobbet. Ska nog gå hem vid två eller något i den stilen. Då tar jag pendeln in på söder och fixar de sista julklapparna  och köper julklappspapper och snören och sånt. Måste ju slå in paketen man har köpt också. Det är viktigt har jag hört.
Råkade se Ernst jul på Tv4 igår.  Herre gud! Ibland funderar man ju på om han är blind eller, vissa saker han gör är ju bara så fula. Igår gjorde han en ljuskrona som skulle hänga över julbordet. Det var typ äpplen med kreppapper i och en naken gren från julgranen han tydligen tagit in i ett tidigare program. Jeez... Och han var så stolt! Personligen tror jag att jag hade kunnat göra något snyggare, när jag gick på lekis.
Vi rullade köttbullar igår, jag och <3, halva kvällen. Det var hemtrevligt. Ikväll ska vi fixa skinka. Imorgon bittit åker jag till Håla och firar julen där. Sen åker jag hem igen den 27:e då vi får besök av R och J. Ska bli roligt att träffas igen. :)
Nu ska jag arbeta. Snart är det fika. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

yo..vad händer på nyår?..har ni några planer?

2008-12-23 @ 16:43:35
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0