I fredags...

... när jag var lite sjuk, så fick jag ett vykort från en bästis. Då blev jag alldeles rörd och började grina. Texten kladdade ihop sig på några ställen. Skulle verkligen vilja åka och hälsa på, men min plånbok är tunn som isen i Mälaren. Senare på kvällen i fredags så var det dax att slå på fontänerna igen, för då åkte ju Johan ut ur Idol. Jag gillar inte ens Johan, men det var ju så sorgligt att se hans 12 åriga fans som bölade och var ledsna. Men jag har hämtat mig nu, skönt att han åkte ur. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Aw, vad söt du är :) Jag saknar dig. Kramar i massor!



(Alltså, jag hoppas att det var mitt kort.)

2008-12-08 @ 21:37:51
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0