Middag

Igår kväll var jag på middag på söder. Det var trevligt. Eftersom hela familjen jag var hos är restaurang-människor så kan man alltid förvänta sig god mat. Faktum är att vi fick dillkött och potatis som huvudrätt, det är verkligen jättegott. Är man vuxen om man tycker det eller?? Men jag har nog alltid gillat det, har bara inte ätit det så ofta. Långkok är jag inte så van med. Förrätten bestod av en krämig sallad med lax och räkor. Smaskens! Till efterrätt fick vi något så enkelt som vaniljglass med varma hallon, eller hjortron. Eftersom jagär hysteriskt allergisk, typ, mot hjortron så blev det hallon för min del. Hur gott som helst. Ett glas vin och lite påfyllning hanns också med. Och en amaretto. :)
Nu är det jobb som gäller. Efter jobbet ska jag köpa födelsedagspresenter till min systerdotter som fyller 4 år på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0