Mama mia

Igår packade vi lådor på förmiddagen. Eftersom det är hyfsat tråkigt så bestämde vi oss för att åka till Jkpg och äta och gå på bio. Vi tog en smaskig lunch på Liban Deli, där har dom buffé och jag tog en Deli Royal-meny med 6 st valfria meze och tre grillspett. Libanesiskt är verkligen en ny favorit för mig. Det mesta är gott och jag gillar verkligen deras smaksättning med persilja och mynta. Efter lunchen strosade vi runt på stan en stund, sen begav vi oss till Filmstaden och såg Mama mia. Filmen var rolig, när man väl hade förlikat sig med att de sjöng heeeela tiden. :) Skådisarna var duktiga och det var roligt att se kändisarna i roller som inte liknade något de gjort tidigare. Mama Mia = 4 tummar upp av 5 möjliga.
Även idag har vi packat lådor, plus att både jag och <3 har rensat ur våra garderober. Två säckar med kläder, skor och väskor åkte vi iväg med till Erikshjälpens inlämninngslåda. När det gäller packningen så känns det inte som vi kommit någonstans alls, men om man tänker efter så är det faktiskt inte så jättemycket kvar. Har packat ihop i princip hela köket och vardagsrummet, och de mesta i klädväg. 
Jag är tillbaka i storstan nu, sjukt mycket bilar på vägen upp. Nu blir det tv och en smörgås.

Mat, Liban Deli. Bl.a. grillspett, bulgur, falafel, hummus, tabbouleh...

Kommentarer
Postat av: Karin

det måste man ju prova nån gång..ser mumsigt ut =)

2008-08-03 @ 21:36:46
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0