Inge mera förorten, va...

Nu lämnar jag förorten för radhusområdet (också förort kanske, men på annat sätt). Höll inte på att komma in i bilen i morse med alla grejer. Hur kommer det sig att jag har så mycket mer med mig nu när jag flyttar ut än när jag flyttade in? Så mycket har jag ju faktiskt inte handlat... :)

Imorgon åker jag hem till mammsen. Förhoppningsvis får jag träffa min kära vän S också imorgon kväll. Hon var ju rätt upptagen med festligeheter hela helgen, men jag har tryckt in mig i kalendern imorgon :) På söndag är det visningar igen, så då bär det av tillbaka till stora staden.

Nu: äta lunch!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, jag kan alltid klämma in dig i min kalender (förutom då jag tex är i Orsa...). Ser fram emot att träffa dig igen och att du har flyttat lite närmre "hem".

Kramar

2008-08-07 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0