Helgen

Helgen har spenderats i resans tecken.
På fredag eftermiddag reste jag till Södra stationen och gick upp och köpte finfina födelsedagspresenter på Dona's shop på St Paulsgatan 3. Därefter blev det fika med Karin. Vi traskade till ett Wayne's på Götgatan och intog varsin smörgås. Det var gott. Sedan reste vi viddare till Gamla stan och intog en god glass. Efter lite "turistande" så reste jag med pendeln till mitt radhusområde.
På lördagen tog jag och <3 bilen till syster-yster med familj och gick på barnkalas. Våra presenter blev uppskattade, troligtvis. Det inmundigades kladdkaka, hellot kitty-tårta, kaka och cheesecake. Och lite godis. Sen reste vi hem till radhusområdet igen.
På söndagen reste vi till Barkarby och köpte en cykel till mig. Sen reste vi till skärgården och åt lunch och sedan bar det av mot söder om söder för några lägenhetsvisningar. Inget särskilt av intresse, men kul att titta lite. Efter det reste vi till Skogskyrkogården och turistade lite och sen reste vi till Globen-shopping för lite fika. Därefter reste vi vidare till Södermalm, Östermalm, Djurgården, Birkatan, Kungsholmen och slutligen centralen. Där skildes vi åt för denna gång och jag reste tillbaka till radhusområdet och <3 reste tillbaka till Hell.
Mycket resande vill jag lova.
Uppdaterar med lite fler bilder i kväll.


Min nya fina cykel.



 


































En av presenterna. En Hello Kitty-termos.

Kommentarer
Postat av: Karin

fin cykel =)

2008-08-18 @ 10:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0