Gunnel å jag

Gunnel och jag ska snart åka till Byhåla, där vi kommer ifrån. Gunnel har dock bott i den ännu större Byhålan där kråkorna flyger upp och ner, utanför min Byhåla och det är ju aningens pinsamt tycker jag. Och hon. Gunnel är bra på löpning, hon springer gärna fort, och långt. Blått är hennes favoritfärg, den färgen bär hon nästan jämt. Jag gillar mer att variera mig när det gäller klädfärger. Gunnel är hyfsat dyr i drift, i måndags köpte jag nya accessoarer till henne för nästan 2000 kr, då blev hon jätteglad. Det var länge sen jag köpte nåt sånt dyrt till mig själv :) Hon är en god vän och förhoppningsvis har vi många glada stunder framför oss.

Gunnel är min fina bil, för er som inte visste. :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha... skönt att höra att Gunnel mår bra! Den där (inte av mig döpta och jag tar starkt avstånd ifrån namnet) Moa ska snart flytta till ditt hemland Suomi =)

2008-08-08 @ 16:44:30
Postat av: Karin

jag vet inte varför, men jag har alltid sett din bil som en han..Gunnel kanske egentligen är en Gunnar..hehe..neeee.=)



Varför heter Gunnel just Gunnel?

2008-08-08 @ 18:59:14
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Stina

Magnus: Moa är väl ett fint namn :) Härligt för henne att flytta till FINland :) Där kommer hon nog att trivas.



Karin: Gunnel är faan ingen Gunnar! Hon är kvinnlig som bara den. :) Det var Gunnel som hade namnsdag när jag köpte bilen så då blev det Gunnel hon fick heta.

2008-08-09 @ 11:23:30
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Karin

på så vis..=)

2008-08-09 @ 12:52:06
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0