Fika igen, igen...

Idag ska jag onsdagsfika :) Faan vad jag fikar, är en riktig kaffetant nu ju, jäkla Stockholm :) Måste börja träna om jag ska kunna fika så här mycket. Ska väl i och för sig börja träna ändå... När jag kommit på plats ordentligt, vet vart jag ska bo, osv. Troligtvis blir det Erikdalsbadet till att börja med, ett halvår. Funderade på Friskis, men är lite sur på dom för att man inte kan boka pass. Är inte särskilt sugen på att åka dit och vänta i flera timmar på att träna. Jag förlorar tillräckligt med tid på att åka pendel varje dag. Träning måste var smidigt för mig, annars blir det inte av. Ska bara checka Erikdalbadet först, kolla om man får provträna å sånt.

Imorgon flyttar jag, till min farbror. Billigt och bra, blir långt att åka till jobbet bara, men förhoppningsvis har jag något annat på g från den 15e, som är mycket närmare.

Nu drar jag från Sö' tälje för dagen. Ååå-åka pendeltåg, jag är en loser baby, jag tar inte bilen till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Karin

mm..det är det sämsta med friskis..och folk blir irriterade.. fast det är bra där jag brukar gå på KS..där är det inte lika mycket panik till passen när terminerna väl kommer igång..

2008-08-06 @ 21:50:58
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0